Copyright 2017 - Філія ПАТ "НСТУ" "Новгород-Сіверська регіональна дирекція "Сіверська". Використання матеріалів з сайту лише за умови гіперпосилання на trksiver.com.ua

Зареєструвати нерухоме майно можна у відділенні Укрпошти

Автор Т.Лось

Відтепер зареєструвати речові права на нерухоме майно можна, як в місті, так і в селі, де є поштові відділення. Процедура дуже проста: оформлюєте пакет документів у відділенні Укрпошти за місцем проживання і через визначений законом термін отримуєте пакет відповіді додому.

 

Зареєструвати своє право власності, наприклад, на будинок чи землю з 1 листопада можна хоч в місті, хоч у селі, головне, щоб там було поштове відділення. Це стало можливим завдяки реалізації програми економічних реформ, затвердженої Президентом України. Відтепер всі адміністративні послуги, які надає Державна реєстраційна служба, можна буде отримати і через будь-яке відділення Укрпошти.

Ігор Марус - начальник реєстраційної служби Н.-Сіверського районного управління юстиції: "Будуть приймати заяви ті, що стосуються державної реєстрації актів цивільного стану, це заяви про встановлення апостилю на документах та заяви щодо внесення змін та реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності юридичних осіб, а також заяви щодо державної реєстрації речових прав власності на нерухомий об'єкт".

Про повний перелік адміністративних послуг, які можна отримати в поштових відділеннях, дізнавайтесь у поштовиків або в реєстраційній службі. Строк отримання відповіді обраховується без змін у визначений законодавством термін.

Ігор Марус - начальник реєстраційної служби Н.-Сіверського районного управління юстиції: "Загальний термін встановлення 14 робочих днів (це близько трьох тижнів) з дня отримання даної поштової кореспонденції (з дня внесення до державного реєстру)".

При складанні документів у поштовому відділенні уважно перевіряйте їхнє заповнення. За виправлення помилок, якщо такі будуть допущені і якщо не доведете, що ви не винні в цьому, доведеться сплачувати з власної кишені.

f t g